רקע כללי על שכונת נוסלה

שכונות נוסלה (Nusle) משיקה לשכונת פנקרץ ולשכונת וינוהראדה מצד שני. חלק מנוסלה שייך לפראג 2 וחלק לפראג 4. ועד לאחרונה המחירים בה היו די נמוכים. מכיוון שקרנה של פנקרץ עלתה, הדבר השפיע גם על שכונת נוסלה והיום היא יעד אטרקטיבי למשקיעים. בשכונה חיות משפחות צ'כיות מהמעמד הבינוני ומשפחות פועלים אך עם הזמן רמת האכלוסיה הולכת ועולה ואיתה גם המחירים והביקושים. השכונה מאוד קרובה למרכז העיר (6-8 דקות נסיעה בתחבורה ציבורית) ומחירי הנכסים בה עדיין נמוכים יחסית למה שקורה בשאר חלקיה של פראג.

ההיסטוריה של שכונת נוסלה

נוסלה החלה ככפר קטן במאה ה-11 שנקרא אז בשמות רבים כגון Neosvětly, Nostuly, Nusle, Neosvitly או Neovstlí. בעבר את שטחו של הכפר כיסו כרמים, יקבים, טחנות מים, משקים חקלאיים, פונדק, אכסניה ושוק בשר. החל מהמאה ה-17 נבנו במקום טירה גדולה ומבשלת בירה ובשנת 1797, אציל בשם קולונל נובלמן ג'יימס ווימר קנה את נוסלה ומאז האופי הכפרי שלה נעלם.

מועדון האתלטיקה Sokol שבשכונה נוסד בשנת 1888 וכעשר שנים לאחר מכן המקום הפך לשכונה עצמאית.

נוסלה היום

שכונת נוסלה היום מאוכלסת במעמד הביניים של פראג. בשכונה יותר מ-1700 בניינים, רחובותיה רחבים וגשר Nuselský מחבר אותה אל שכונת פנקרץ הסמוכה. את השכונה חוצה המטרו הותיק ביותר של פראג, קו C והשכונה משמשת עדיין כעורק תחבורה ראשי בעיר פראג. בשכונה עצמה יש כל הזמן ביקושים לדירות מכיוון שהיא קרובה מאוד למרכז העיר ועדיין נהנית מהרגשה נעימה של פרבר ולא של מרכז עיר סואן.

השקעה נדלני"ת בשכונת נוסלה

כאמור, היום ניתן למצוא בנוסלה דירות מתאימות להשקעה עם תשואה יפה. בין היתר, ערך הדירות בפראג עולה בשנים האחרונות בצורה יפה ויציבה. בנוסף, נכסים שיירכשו בשכונה זו יושכרו כמעט באופן מיידי בגלל קרבתה של השכונה למרכז העיר פראג, לרובע ההיסטורי ולמוקדי העניין שבעיר. 

מימון לרכישת נכס בפראג

גם על נכסים בשכונה זו ניתן לקבל מימון מבנקים צ'כיים בגובה של עד 80%. לפרטים נוספים צרו איתנו קשר כאן.

מוקדי עניין בשכונת נוסלה