רקע כללי על שכונת סטודלקי

עקב הצורך במרכזים מסחריים נוספים בפראג, שכונות סטודלקי (Stodůlky) לאחרונה נהנתה מתנופת בנייה של עשרות יחידות דיור חדשות. בנוסף גם הוקמו בנייני משרדים שהיום מאוכלסים בחברות גדולות. עדיין לא ניתן לומר שהמהלך הזה צלח אך יתכן ונראה את תוצאותיו ברבות השנים. כעת השכונה מאוכלסת במשפחות עובדים ואוכלוסיה ממעמד הביניים בדומה לשכונת נוסלה.

ההיסטוריה של שכונת סטודלקי

שכונת סוטודלסקי החלה ככפר קטן בשנת 1159 ומאז 1960 צביונה הלך והפך מכפרי לעירוני יותר ויותר. משמעות השם Stodola בצ'כית היא מחסן תבואה ו-Stodůlky זו בעצם מילה שמתארת "מחסני תבואה רבים" אשר היו בעבר במקום.

סטודלקי היום

שכונת סטודלקי היום מאוכלסת במעמד הביניים של פראג. את השכונה חוצה קו B של המטרו והשכונה משמשת כאחד מעורקי התחבורה הראשיים של העיר פראג. בשכונה עצמה יש כל הזמן ביקושים לדירות מכיוון שהיא נמצאת על אם הדרך ממערב לעיר העתיקה של פראג והיא עדיין נהנית מהרגשה נעימה של פרבר ולא של מרכז עיר סואן.

מימון לרכישת נכס בפראג

גם על נכסים בשכונה זו ניתן לקבל מימון מבנקים צ'כיים בגובה של עד 80%. לפרטים נוספים צרו איתנו קשר כאן.

השקעה נדלני"ת בשכונת סטודלקי

כאמור, היום ניתן למצוא בסטודלסקי דירות מתאימות להשקעה עם תשואה יפה. בין היתר, ערך הדירות בפראג עולה בשנים האחרונות בצורה יפה ויציבה. בנוסף, נכסים שיירכשו בשכונה זו יושכרו כמעט באופן מיידי בגלל הביקושים המגיעים ממעמד הביניים וממשפחות צ'כיות רבות שמעדיפות לגור במרחק מה ממרכז פראג.

מוקדי עניין בשכונת סטודלקי