רקע כללי על שכונת דייויצקה

שכונות דייויצקה (Dejvice) נמצאת ברובע השישי של פראג ובה גם נמצאת תחנת המטרו הידועה Dejvická. שכונת דייוויצקה היא אחת משכונות היוקרה של פראג ומאכלסים אותה בין היתר תושבים זרים, שגרירויות שונות ועובדיהן ואזרחים צ'כים העובדים בחברות גדולות ובינלאומיות דוגמת אמזון. השכונה ממוקמת באמצע הדרך בין שדה התעופה למרכז העיר ובה נמצאים גם מוסדות חינוך טובים. מחירי הנדל"ן בה כל הזמן עולים.

ההיסטוריה של השכונה

למרות שיש עדויות ארכאולוגיות על התיישבות שהיתה במקום בתקופת הרומאים הרי שההיסטוריה של Dejvice המודרנית מתחילה בשנת 1920. במהלך תקופה זו המקום היה שכונה אמידה בפראג. מטעים נשתלו על הגבעות שמסביבה ואפילו ואצלב האוול, הנשיא הראשון של הרפובליקה הצ'כית, חי כאן בתקופה זו. בשנת 1978 קו המטרו שפעל בפראג הוארך עד Dejvická ובשנת 2015 הקו הוארך עוד יותר לכיוון שדה התעופה הראשי של צ'כיה.

דייויצקה היום

Dejvice היא שכונת מגורים מפוארת יחסית המאוכלסת לרוב באליטה המשכילה של צ'כיה. בשכונת Dejvice קיימת אוניברסיטה, עם תלמידים רבים המפוזרים במחלקת האלקטרוניקה של האוניברסיטה הטכנולוגית של פראג, כמו גם מחלקות לאדריכלות ותיאולוגיה. בדיוויצקה שוכן גם ה-VŠCHT (המכון הטכנולוגי הכימי) ועוד קמפוסים רבים.

השקעה נדלני"ת בשכונת דיויצקה

היום ניתן למצוא בדייוציקה דירות מתאימות להשקעה עם תשואה יפה אך מכיוון וזו שכונה מאוד מבוקשת, ההזדמנויות הגדולות שיש כאן מבחינה נדלני"ת הן בעיקר קנייה של נכסים לא משופצים והשבחה שלהם. בנוסף לכך, ערך הדירות בפראג ובייחוד בשכונה זו עולה בשנים האחרונות בצורה יפה ויציבה. בנוסף, נכסים שיירכשו בשכונה זו יושכרו כמעט באופן מיידי בגלל מיקומה האטרקטיבי.

מימון לרכישת נכס בפראג

גם על נכסים בשכונה זו ניתן לקבל מימון מבנקים צ'כיים בגובה של עד 80%. לפרטים נוספים צרו איתנו קשר כאן.

מוקדי עניין בשכונת דיוויצקה