רקע כללי על שכונת ברבנוב

שכונות ברבנוב (נהגה: בז'בנוב) נמצאת ברובה ברובע השישי של פראג וצמודות לה שכונת מוטול, מצודת פראג ושכונת סמיכוב. שכונת ברבנוב היא אחת משכונות המגורים של פראג ומאכלסים אותה בין היתר תושבים זרים עקב קרבתה לשגרירויות השונות. השכונה נמצאת על אם הדרך בין העיר העתיקה של פראג לשדה התעופה אם כי היא קרובה יותר למצודת פראג. בתוך השכונה ידוע במיוחד מנזר ברבנוב (Břevnovský klášter) אשר נוסד בשנת 993.

ההיסטוריה של השכונה

השכונה נקראת על שם מנזר בר'בנוב הידוע השוכן בה. המנזר נבנה ליד נחל Brusnice שבו על פי האגדה נפגש הבישוף אדלברט עם הנסיך בולסלב אשר ייסד את המנזר. לאורך השנים המנזר נהרס ושופץ חליפות עד שבסוף המאה ה-17 תחת הנהגתו של תומאס סארטוריוס נבנה המנזר ונשאר כמות שהוא עד היום.

בר'בנוב היום

שכונת ברבנוב היום מאוכלסת במעמד הבינוני גבוה של פראג ובה חיים גם הרבה תושבים זרים. רחובותיה רחבים והיא שופעת גנים ופארקים רחבי ידיים והכול במיקום מצוין ואטרקטיבי בין העיר העתיקה לשדה התעופה. שכונת בר'בנוב פופולרית מאוד גם בשל קרבתה לטירה המפורסמת - מצודת פראג ולמקומות תפית אשר מאפשרים מבט פנורמי על העיר כולה. כמו כן היא קרובה מאוד לכבישי היציאה מהעיר ולכביש המנהרות של פראג המשמש כעורק תחבורה ראשי ליוצאים ולנכנסים אל העיר.

השקעה נדלני"ת בשכונת ברבנוב

היום ניתן למצוא בשכונת בר'בנוב דירות מתאימות להשקעה עם תשואה יפה אך מכיוון וזו שכונה מאוד מבוקשת, ההזדמנויות הגדולות שיש כאן מבחינה נדלני"ת הן בעיקר קנייה של נכסים לפני שיפוץ והשבחה שלהם. ערך הדירות בפראג ובייחוד בשכונה זו עולה בשנים האחרונות בצורה יפה ויציבה. כמו כן, נכסים שיירכשו בשכונה זו יושכרו כמעט באופן מיידי בגלל מיקומה האטרקטיבי. 

מימון לרכישת נכס בפראג

גם על נכסים בשכונה זו ניתן לקבל מימון מבנקים צ'כיים בגובה של עד 80%. לפרטים נוספים צרו איתנו קשר כאן.

מוקדי עניין בשכונת ברבנוב