רקע כללי על שכונת ויסוצ'אני Vysočany

שכונות ויסוצ'ני נמצאת ברובה ברובע 9 של פראג והנדל"ן בה מבוקש בעיקר בקרב משפחות לא צעירות ויש בה מאות דירות של בנייה חדשה מהשנים האחרונות. ממערב לשכונה בעבר הזה של הנהר נמצאות שכונת ליבן וקרלין. אמנם השכונה מרוחקת מעט ממרכז העיר (כ-25 דקות נסיעה) אך עדיין היא מבוקשת וצ'כים רבים מעדיפים לגור בה. זו עדיין לא שכונה שנמצאת בפאתי פראג אך עם זאת היא פחות סואנת מרחבי העיר.

ההיסטוריה של השכונה

Vysocany היתה בעבר ישוב רומי עתיק שנזכר עוד משנת 1239 כרכוש פרטי. במאה ה-15 חלק מהקרקע עבר לבעלותו של בית החולים סנט פול, שנמצא היום על שטחה של קרלין. אחוזותיה ושטחיה של ויסוצ'אני החליפו הרבה ידיים במהלך השנים וזה מסביר את הרישומים ההיסטוריים הרבים לכל חלקה. לאורך שנות המהפכה התעשייתי פראג 9 היתה מחוז תעשייתי בעיקר ובשכונה הקומו מפעלי תעשייה. מאז שנות ה-90 של המאה העשרים החלה ירידה הדרגתית בתעשייה והיום השכונה משמשת ברובה כשכונת מגורים. בסוף מלחמת העולם השנייה, בשנת 1945, שכונת ויסוצ'אני ניזוקה חלקית בהפצצות בעלות הברית על העיר.

ויסוצ'אני היום

שכונת ויסוצ'אני של היום מאוכלסת במשפחות צ'כיות רבות. בשכונה עצמה יש אוירה טובה ובונים בה שכונות חדשות כל הזמן. בשכונה נמצא גם מרכז המופעים הגדול ביותר בפראג "O2 ARENA" ובו יותר מ20 אלף כסאות. אל O2 ARENA מגיעות הלהקות והזמרים הגדולים ביותר בעולם ובו נערכות ההופעות הגדולות ביותר בצ'כיה.

השקעה נדלני"ת בשכונת ויסוצ'אני

היום אפשר למצוא בשכונה דירות מתאימות להשקעה. ערך הנכסים בשכונה זו עולה כל הזמן כמו המגמה שיש בכל רחבי פראג. דירות פנויות מושכרות במהירות על ידי משפחות צ'כיות לרוב.

מימון לרכישת נכס בפראג

גם על נכסים בשכונה זו ניתן לקבל מימון מבנקים צ'כיים בגובה של עד 80%. לפרטים נוספים צרו איתנו קשר כאן.

מוקדי עניין בשכונת ויסוצאני