1. מבוא

1.1. אנו בלוח הנדל"ן של צ'כיה (מבית חברת Conbiz s.r.o המאוגדת בצ'כיה) מחויבים לשמור על פרטיות הלקוחות שלנו ועל שמירת סודיות החומרים המועברים אלינו במסגרת האתר. הצהרה זו מתייחסת לפרטים אישיים או אחרים המועברים אלינו דרך האתר או דרך מערכת הדוא"ל שלנו.

2. איסוף מידע

2.1. לוח הנדל"ן של צ'כיה (מבית חברת Conbiz s.r.o המאוגדת בצ'כיה) אינה משווקת ו/או פונה לילדים. אף פעם לא נבקש ביודעין מילד מתחת לגיל 13 למסור מידע אישי.

2.2. אנו אוספים מידע ופרטי יצירת קשר באמצעות טפסים באתר האינטרנט שלנו או אם מתקבלת אצלנו בקשה להצעת מחיר בדרך אחרת.

3. שימוש במידע

3.1. המידע שנאסף על ידי לוח הנדל"ן של צ'כיה (מבית חברת Conbiz s.r.o המאוגדת בצ'כיה) ישמש לשם מתן מידע כללי על השקעות נדל"ן בצ'כיה וכן מידע על נכסים שונים בצ'כיה. גולשים שמספקים מידע ליצירת קשר עשויים לקבל הודעות דואר אלקטרוני בהמשך לפנייתם.

3.2. משתמשים רשומים יכולים לקבל הודעות נוספות מאיתנו על שירותים, מבצעים מיוחדים, ניוזלטרים ועלוני מידע.

3.3. אנו מפרסמים לעיתים קישורים לאתרי אינטרנט אחרים. שימו לב כי כאשר אתם עוברים לאתרי אינטרנט אחרים רצוי לקרוא את מדיניות הפרטיות שלהם. הסטנדרטים שלהם עשויים להיות שונים משלנו.

4. גישה למידע פרטי

4.1. אנו בלוח הנדל"ן של צ'כיה (מבית חברת Conbiz s.r.o המאוגדת בצ'כיה) שומרים על המידע הפרטי שלכם על ידי הגנה על מסד הנתונים שלנו. בנוסף, לעולם לא נמסור מידע אישי של לקוחות לאף גוף שלישי שלא קשור איתנו בהסכם.

4.2. לקוחות, גולשים או משתמשים יכולים למחוק את המידע הפרטי שלהם מהמאגרים שלנו על ידי פנייה אלינו באמצעות הדרכים המפורטות בעמוד יצירת קשר.

5. פתרון בעיות

5.1. אם מתעוררות בעיות, משתמשים יכולים ליצור קשר איתנו על ידי פנייה אלינו באמצעות הדרכים המפורטות בעמוד יצירת קשר.

5.2. בכל מקרה, ההסכם יפורש בכל המובנים בהתאם לחוק הצ'כי והצדדים מתחייבים בזאת להעניק סמכות שיפוט ייחודית שלא ניתנת לסתירה לסמכותו של בית המשפט בפראג, צ'כיה.

6. שמירת נתונים ואבטחה

6.1. אנו בלוח הנדל"ן של צ'כיה (מבית חברת Conbiz s.r.o המאוגדת בצ'כיה) מגנים על המידע של המשתמשים ו/או הגולשים ע"י שימוש באמצעי האבטחה הבא: יש למשתמשים מורשים בלבד גישה למסד הנתונים שלנו.

7. מוספים

7.1. אם יש לכם שאלות נוספות על פרטיות ואבטחה, אנא צרו איתנו קשר כאן.

7.2. מסמך מדיניות פרטיות והגנה על מידע זה נתון לשינויים ללא הודעה כתובה מראש.

7.3. מסמך זה משלים את מסמך התנאים וההגבלות שלנו.